Tarifes i condicions de les reserves

Pensió completa

(sopar, pernoctació, esmorzar i dinar)
Adults - 48 € per persona i dia
Nens (fins a 13 anys) - 40 € per persona i dia

Mitja pensió

(sopar, pernoctació i esmorzar)
Adults - 36 € per persona i dia
Nens (fins a 13 anys) - 28 € per persona i dia

Pernoctar i esmorzar

(pernoctació i esmorzar)
Adults - 24 € per persona i dia
Nens (fins a 13 anys) - 19 € per persona i dia

Pernoctar

(pernoctació)
Adults - 21 € per persona i dia
Nens (fins a 13 anys) - 17 € per persona i dia

Extres

Ocupació inferior al 75%: 7,00 € per dia
Lloguer de tovalloles: 3,00 €


Lloguer de sales

Contacteu amb nosaltres



Tipologia de les habitacions

Habitació de 4 persones


  • 2 lliteres
    Bany privat
    Llençols
    Mantes
    Armari
    Escriptori
    Cadires
    Calefacció
    WI-FI
    Aparcament

Habitació de 2 persones


  • 1 llit de matrimoni o 2 llits
    Bany privat
    Llençols
    Mantes
    Armari
    Escriptori
    Cadires
    Calefacció
    WI-FI
    Aparcament

Condicions generals

Reserves
Podeu fer les reserves a través del nostre web, per telèfon: (00 34) 933 172 411 o per correu electrònic reserves@alberg-canigo.cat.

Confirmació de les reserves
Posteriorment us confirmarem la disponibilitat de les places de la vostra reserva per correu electrònic, que us garantirà l'estada a l'alberg.
La reserva quedarà confirmada un cop hagueu fet el pagament de la bestreta del 10% del cost, dins el termini indicat. En cas contrari, l'alberg es reserva el dret d'anul·lar la reserva sense previ avís ni dret a reclamació.
La resta de l'import de l'estada, excepte en el cas de pagaments del 100 % per avançat, s'ha d'abonar a l'arribada a l'alberg en efectiu, targeta de crèdit o per transferència bancària.

Pagament de bestretes
L'alberg us enviarà per correu electrònic la informació necessària per poder fer el pagament de la bestreta del 10 % del cost de l'estada per transferència bancària.

Anul·lacions
Podeu rescindir en tot moment la totalitat dels serveis contractats i tindreu dret a la devolució dels imports abonats, però haureu d'indemnitzar l'alberg per les despeses generades pels conceptes de gestió (reserva informàtica, tramesa de documentació i tramitació bancària) i anul·lació (despeses ocasionades per l'anul·lació de places, contractació i compra de subministraments necessaris per garantir la qualitat del servei), amb la part que correspongui de l'import abonat i sempre amb un mínim de 10 €, segons el barem següent:

Període d'anul·lació (previ a l'arribada)
Abans de 60 dies: 10,00 €
Entre 60 i 30 dies: 25 % del cost de l'estada
Entre 29 i 15 dies: 50 % del cost de l'estada
Entre 14 i 3 dies: 75 % del cost de l'estada
Fins a 2 dies: 100 % del cost de l'estada

Els terminis temporals descrits en els quadres anteriors compten a partir de les 00:00 hores de l’endemà de la comunicació de l’anul·lació de serveis (totals o parcials) i fins a les 00:00 hores del dia d’arribada.
En les anul·lacions de reserves fetes durant les 24 hores prèvies a les 00:00 hores del dia de l’arribada, a més, cal que s’aboni el preu dels àpats reservats el primer dia de l’estada.
L’anul·lació de la reserva l’haureu de fer forçosament per correu electrònic i us serà confirmada per l’alberg.

Anul·lacions parcials
Les anul·lacions parcials de places o nits d’una reserva tenen unes despeses de cancel·lació equivalents a les de la totalitat de la reserva quant a terminis i s’apliquen proporcionalment a les persones o nits anul·lades.
En el cas dels grups, qualsevol anul·lació de les places confirmades mitjançant el pagament de la bestreta fins al 10 % del total de persones inicials de la reserva, no es tindrà en compte, sempre que es notifiqui abans de l’arribada a l’alberg. Si l’anul·lació supera el percentatge del 10 %, s’aplicaran les despeses només a les places que el superin, segons el barem anterior.
En el cas que no es notifiqui caldrà abonar el 100 % de l’import total de la primera nit i s’aplicaran unes despeses d’anul·lació sobre el 25 % del total de l’import de la resta de l’estada per cadascuna de les places no presentades.

Modificacions de les reserves
L’alberg pot modificar les dates de l’allotjament contractat per l’usuari fins a 24 hores abans del dia d’arribada mitjançant comunicació prèvia. En aquests casos, l’usuari ha de contestar la notificació en el termini de tres dies des de la recepció de la comunicació, optant per una de les alternatives següents: a) resoldre el contracte sense penalització per a cap de les dues parts, b) canviar les dates de l’allotjament.
L’alberg no es fa responsable de les cancel·lacions de reserves en albergs produïdes per causes de força major, imprevisibles o inevitables.

Drets i deures de l’usuari
La utilització de l’alberg suposa l’acceptació, per part de l’usuari, d’aquestes condicions generals, mitjançant les quals es regulen els horaris dels àpats, l’ús dels espais i el silenci nocturn, entre d’altres aspectes orientats a afavorir la convivència i la qualitat del servei.
Els responsables dels grups tenen la total responsabilitat econòmica i jurídica dels grups, com també pel que fa a la conducta dels seus components.
Si s’escau, els danys causats a la instal·lació durant l’estada són avaluats per la persona responsable de l’alberg i s’han d’abonar a l’acte. Si són detectats amb posterioritat, se n’emetrà una factura i s’enviarà a l’usuari.
L’usuari autoritza l’alberg a tractar, incorporar i conservar les dades personals que li faciliti per a finalitats relacionades. L’usuari té dret a la informació continguda en aquests fitxers i la pot cancel·lar o rectificar quan vulgui. En cas que no vulgui autoritzar la utilització de les seves dades, ho ha de comunicar per escrit.
En el cas que es vulgui formular alguna queixa, l’alberg disposa de fulls de reclamació.

Distribució de places
La distribució de les places reservades correspon a la direcció de l’alberg.

Arribada i sortida
A excepció dels grups organitzats i dels grups d'estudiants que participen a l’Entorn d’Aprenentatge del Canigó, l’arribada està prevista a partir de les 6 de la tarda. Caldrà que presenteu el document d’identitat i que signeu el document de registre d'entrada a l’alberg. Us lliurarem una targeta magnètica a cada un dels usuaris per a poder accedir a l’habitació.
Heu de deixar les habitacions lliures a partir de les 10 del matí i ens heu de retornar les targetes magnètiques. Aquest horari pot variar depenent de les necessitats d’allotjament posterior a l’alberg. Se us informarà degudament per part de la direcció.

Horaris dels àpats
Esmorzar a les 8:15 h. del matí
Dinar a les 13:00 h. del migdia
Sopar a les 20:00 h. del vespre
Per qüestions organitzatives d'aquest alberg, si voleu pícnic l’heu de demanar almenys dos dies abans de l’estada al telèfon 0033 468 963 451 o bé per correu electrònic a reserves@alberg-canigo.cat

Edifici principal i habitacions
L’edifici principal de l’alberg serà obert de 8:00 del matí a 22:30 de la nit. Les habitacions tenen accés directe des del jardí i, per tant, podeu entrar i sortir quan vulgueu. A partir de les 23:00 i fins les 8:00 hores es respectarà el silenci.
Es durà a terme un ús adequat de les instal·lacions, materials, mobiliari i entorns de l’equipament. Els desperfectes derivats del mal ús d’aquests elements hauran de ser abonats pels usuaris que els causin o els que els representin.
Per una qüestió d’higiene, cal utilitzar les fundes de coixí, llençols i mantes disponibles a les habitacions.
Està prohibit accedir als espais i dependències internes d’ús exclusiu per al personal responsable del servei.
El servei d’alberg no es fa responsable dels objectes personals extraviats a l’interior i l’exterior de l’alberg.
En cas d’evacuació, cal seguir en tot moment les indicacions del personal responsable i la normativa específica establerta amb aquesta finalitat.
Els usuaris tenen a disposició una enquesta de valoració del servei, juntament amb el corresponent full de reclamacions a l’espai de recepció, que caldrà omplir abans del dia de sortida o en el moment de finalitzar l’estada o el servei.
L’incompliment de les anteriors normes bàsiques de comportament i utilització del servei podrà ser, previ advertiment, motiu d’expulsió de les instal·lacions.

Us preguem que respecteu els protocols sanitaris de prevenció de la COVID-19.